Meni
VAŠA KOŠARICA

Pogoji poslovanja

PODATKI O PODJETJU

Ustna higiena VBO, trgovinsko in storitveno podjetje, d.o.o.

Mladinska ulica 54, 2000 Maribor

Davčna številka (ID): SI86605950

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 8956413000

 

TRR: IBAN SI56 2900 0005 3374 786 (Unicredit banka Slovenija d.d.), SWIFT: BACXSI22

Kontakt:

E-mail: [email protected]

 

SPLOŠNI POGOJI

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti kupec, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec s pošiljanjem povpraševanja potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Ustna higiena VBO d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

Kupca zavezujejo splošni pogoji v trenutku oddaje naročila (spletnega nakupa).

V primeru klasičnega nakupa zavezuje kupca k naročilu oddaja naročila preko emaila ali z izdano naročilnico podjetja.

CENE ARTIKLOV

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

  • Cena: je redna cena po kateri se artikel prodaja.
  • Akcijska cena: je znižana redna cena po kateri se prodaja artikel za določen ali nedoločen čas.

OZNAČEVANJE ZNIŽANIH ARTIKLOV

  • Znižano/Akcijska cena: so označeni izdelki, ki so trenutno v akciji, ki je časovno omejena.
  • Zadnji kosi: so artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas, oziroma do razprodaje zalog.

Posredovane cene se tekom časa lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne artikle veljajo cene v trenutku dogovorjenega povpraševanja, razen v primeru napake pri ceni. Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti podatkov, se namreč lahko zgodi, da je cena napačna. O morebitni napaki bomo kupca v najkrajšem možnem času obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in skušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna/naročila ali v posebnih primerih, ko podpiše dobavnico za prejeto blago. Kupec v prejeti pošiljki ali posebej po pošti prejme račun, na katerem je specifikacija zneska.

PREKLIC NAROČILA - S STRANI STRANKE

Kupec lahko naročilo prekliče v roku 30 minut po oddaji naročila brez kakršnih koli stroškov. Ob preklicu naročila morate nujno navesti ime in priimek ter številko naročila.

ZAVRNITEV NAROČILA - S STRANI PRODAJALCA

Ustna higiena VBO d.o.o. lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. Prav tako lahko zavrne naročila, katera smatra za sumljiva.

Prav tako lahko podjetje Ustna higiena VBO d.o.o.  zavrne spletna naročila nad 500 eur in od kupca zahteva poslano naročilnico za želeno blago, predvsem tudi za blago, ki je narejeno po meri naročnika. Tako se zavaruje pred morebitnimi vračili blaga s strani kupca za personalizirane izdelke oz. izdelke po naročilu.

VRAČILO BLAGA

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo (preko spletne trgovine) skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov [email protected] sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora biti pisno preko emaila ([email protected]) in s priloženim obrazcem za odstop od pogodbe.

Ustna higiena VBO d.o.o. bo znesek prejetega plačila za vrnjeno blago nakazala kupcu takoj, ko bo mogoče, oz. najkasneje v 14-ih dneh po prejemu vrnjenega blaga.

Kupnino prejme kupec na naslednji način:

  • v kolikor je kupec plačal z bančno kartico, prejme vračilo kupnine nazaj na bančno kartico
  • v kolikor je kupec plačal s Paypalom, prejme vračilo kupnine nazaj na Paypal račun
  • v kolikor je kupec plačal po povzetju, prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun
  • v kolikor je kupec plačal po predračunu, prejme vračilo kupnine nazaj na svoj transakcijski račun

STROŠEK VRAČILA BLAGA IN POVRAČILO KUPNINE

Stroške vračila blaga plača kupec.

Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.

Kupcu se povrne znesek kupnine:

  • celoten znesek kupnine, če vrača celotno naročilo (vse artikle), vključno s stroškom dostave, v kolikor je bil ta strošek zaračunan na računu
  • znesek kupnine zmanjšan za strošek dostaveče vrača delno naročilo (ne vse artikle), torej brez stroška dostave, ki je bila izvršena, v kolikor je bil ta strošek zaračunan na računu. V kolikor stroška dostave ni bilo obračunanega na računu (brezplačna dostava), se kupcu povrne 100% znesek kupnine oz. kupnina za vrnjeno blago.

V kolikor kupec izdelek začne uporabljati in si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe/nakupa.

Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovanov nespremenjeni količini ter z nepoškodovano originalno embalažo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec (Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Ob vračilu je obvezno priložiti tudi originalen račun in obrazec za vračilo.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

MENJAVA BLAGA

ZAMENJAVA ARTIKLOV NI MOŽNA, MOŽNO JE LE VRAČILO IN ODDAJA NOVEGA NAROČILA.

V kolikor kupcu naročeno blago ne ustreza, bodisi zaradi napačne izbire velikosti ali barve ali drugega razloga, lahko blago vrne (skupaj z original računom in izpolnjenim obrazcem za vračilo, nepoškodovano in nenošeno v original embalaži/z etiketami) in nas obvesti o vračilu blaga na email [email protected] in na svoje stroške vrne blago na sedež podjetja, mi pa mu povrnemo kupnino za vrnjene produkte.

Medtem pa lahko odda novo naročilo za drug alternativen produkt. Cena je tista, ki jo kupec potrdi ob oddaji naročila. Torej če en produkt kupi po znižani ceni in ga vrne nazaj zaradi neustreznosti ter kupi nov alternativen produkt po višji ceni, velja cena ob oddaji naročila (torej višja cena).

REKLAMACIJA IN GARANCIJA

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira.

V primeru koriščenja reklamacije je potrebno predložiti reklamacijski zapisnik, ki ga najdete TUKAJ.

Za izdelke kupljene na daljavo, veljajo vsi garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le ob predložitvi računa. Garancijo je možno uveljaviti na sedežu podjetja. Postopek reklamacije se prične, ko prejmemo reklamirano blago in vse potrebne papirje (reklamacijski zapisnik in račun).

Napako na izdelku lahko potrošnik reklamira iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Na podlagi garancije lahko potrošnik v garancijskem roku od garanta (proizvajalec oziroma njegov zastopnik, uvoznik ali prodajalec) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti, ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik po ZVPot napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva:

  • odpravo napake ali
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

V kolikor podjetje ali njen dobavitelj artikla oceni, da je reklamacija upravičena, se poskuša najprej odpraviti napako na artiklu in vrniti popravljen artikel kupcu. V kolikor le-to ni mogoče, se kupcu zamenja za nov brezplačni artikel, če je le ta na zalogi. V kolikor artikla ni na zalogi oz. dobavni rok ni znan, se kupcu povrne strošek kupnine za reklamirani artikel. Reklamirani artikel v primeru zamenjave za nov artikel ali za vračilo kupnine, obdrži podjetje pri sebi.

DOBAVNI ROKI, DOSTAVA IN OSEBNI PREVZEM

Dobavni rok: V kolikor vaše naročeno blago ni na zalogi v našem skladišču, ga bomo naročili in vam ga v čim krajšem času poslali na vaš naslov.

Okvirni čas dobave vsakega artikla je naveden pri posameznem artiklu.

Včasih se zgodi, da traja dobava kakšnega produkta nekoliko dlje, kot je predvideno, zato vas prosimo za razumevanje. Potrudili se bomo, da bo v napisanem času tudi dostavljen na vaš naslov, vendar vam žal ne moremo garantirati točno navedenega časa dobave, saj je odvisen od zaloge.

Dostava naročila za artikle na zalogi (kjer piše Čas dostave 1-3 dni) je:

  • v primeru plačila po povzetju ali takojšnjega plačila z bančno kartico/Paypal-om opravljena v roku 1-3 delovnih dni od oddaje naročila, ob predpostavki, da je blago na zalogi v našem skladišču
  • v primeru plačila po predračunu, pa v roku 1-3 delovnih dni od dneva prejema plačila na naš račun, ob predpostavki, da je blago na zalogi v našem skladišču.

Dostava naročila za artikle, ki jih nimamo na zalogi, pa takoj, ko jih prejmemo v naše skladišče.

V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila v košarici.

Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov.

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije.

Cene dostave

  • 3,90 eur (z ddv)

Brezplačna dostava velja za nakupe nad 50€ z ddv.

V primeru plačila po povzetju se zaračuna dodatni strošek 1,70€ z ddv.

V kolikor stranke ni doma ob dostavi paketa, se le- ta lahko dogovori s kurirjem za prevzem na drugem prevzemnem mestu.

PLAČILO

Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila

  • plačilo z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), to možnost izberite pri zaključku nakupa. Znesek naročila plačate dostavljalcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

  • plačilo po predračunu – s prehodnim nakazilom na transakcijski račun

V primeru bančnega nakazila prejme kupec preko elektronske pošte potrditev naročila, kjer so navedeni podatki za nakazilo, blago pa se kupcu odpremi po dospetju sredstev na račun prodajalca (ob pogoju, da je blago na zalogi oz. takoj, ko prejmemo blago v skladišče). Naročilo je potrebno plačati v roku 7 dni, v nasprotnem primeru se naročilo avtomatsko stornira.

  • plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa, ...)
  • plačilo preko PayPal-a (omogoča uporabo kreditnih/debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd...)

PROMOCIJSKE KODE

Uporaba promocijske kode:

  • Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode.
  • V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.
  • S klikom na gumb »Uporabi kupon/kodo«, kodo aktivirate.
  • Če je koda pravilna, vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnesena koda predstavlja.
  • V primeru, da koda ni pravilna, vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo.
  • Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik Ustna higiena VBO d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav lahko kupec ponudnika Ustna higiena VBO d.o.o. , kontaktira preko telefona po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno s priporočeno pošto na sedež podjetja: Ustna higiena VBO d.o.o., Mladinska ulica 54, 2000 Maribor.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Ustna higiena VBO d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Ustna higiena VBO d.o.o.  objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

PODATKI O STRANEH

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv, so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so ali v lasti podjetja Ustna higiena VBO d.o.o.  ali ima podjetje Ustna higiena VBO d.o.o.  za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Ustna higiena VBO d.o.o.  je prepovedano.

 

Maribor, 15. 11 .2021